6 Nisan 2012 Cuma

Extremely Loud & Incredibly Close


Bu film de bir roman uyarlaması efenim. Bu sıralar çok karşılaşıyoruz roman uyarlaması filmlerle. Sinema sektörünün orijinal konu sıkıntısı çektiği açık. Jonathan Safran Foer'in 2005 tarihli bu kitabını yönetmen Stephen Daldry uyarlamış sinemaya. Baş rolde Thomas Horn isimli 97 doğumlu velet var. Tom Hanks'i veya Sandra Bullock'u hiç saymıyorum. Zira 15'lik velet öyle oynamış ki, tek başına almış götürmüş filmi. Bu yaşta bir çocuk nasıl böyle oynayabilir aklım almıyor. Saf yetenek. Geleceğin Ryan Gosling'ini izliyor olabiliriz. (Giggs yazıyordum az daha) Film içindeki olaylar 11 Eylül temalı her filmde olduğu gibi biraz klişe tadı verse de, babasını kaybeden problemli bir çocuğun iyi kurgulanmış arayışı hoşuma gitti. Filmi genel olarak beğendim diyebilirim. IMDB puanı 6.7, hep şişiren IMDB bu filme biraz haksızlık yapmış gibi, ben 7.5 verdim.

Hiç yorum yok: