7 Haziran 2012 Perşembe

Coriolanus


Aktör Ralph Fiennes'in ilk yönetmenlik denemesi. Bu ilk filminde William Shakespeare'in bir oyununu günümüze uyarlamaya kalkması deli cesareti. Filmde kendisine Gerard Butler ve Brian Cox gibi isimler eşlik ediyor. Roma'dan kovulan, pek sevilmediği halkı tarafından sürgüne gönderilen bir komutanın can düşmanı ile ittifak yaparak şehrinden intikam alma hikayesi. Hikayeden çok bir edebi eser gibi. Günümüze uyarlanmış ama diyaloglar aynı bırakılmış sanırım. Tanrılar, Jüpiter, Lordlar çok garip kalıyor. Ralph Fiennes'in oyunculuğu bazen çok hoşuma gitti. Bazen çok abartılı buldum. Mimikleri coşturmuş bazı sahnelerde. Tiyatro izler gibi izledim ama kaptıramadım kendimi filme. Uyumak daha tatlı geldi. :D IMDB puanı 6.5, ben bu türden çok anlamam 5.5 verdim.

Hiç yorum yok: