21 Haziran 2012 Perşembe

The Jacket


Euro 2012 başladığından beri film izleyemiyorum. Maç manyağı olduk. Hazır dün maç yokken bir film patlatalım dedik. Çekmeceden The Jacket çıktı (!). Filmin yönetmeni John Maybury. Baş rollerde Adrien  Brody, Keira Knightley, Kris Kristofferson, Jennifer Jason Leigh, Kelly Lynch ve Daniel Craig gibi ünlü isimler var. Oyuncu kadrosu sağlam. Manyak bir doktorun eline düşen bahtsız bedevi modunda takılan Jack Starks'ın "zaman" içinde başından geçenler anlatılıyor. Film değişik bir konuya ve orijinal bir senaryoya sahip. İlk öldüğümde 27 yaşındaydım diye başlayınca film nasıl yani diyorsunuz ve bu soruyu film boyunca bir kaç kez daha sormak zorunda kalıyorsunuz. Az biraz bilim kurgu, bolca psikolojik gerilim. Beğendim. IMDB puanı 7.0, ben 8 verdim..

Hiç yorum yok: