1 Haziran 2012 Cuma

The Thirteenth Floor


Bu neymiş ya.. Kesinlikle süper film. Adamlar 99'da yapmış üstelik. Amerikalı yazar Daniel Francis Galouye'nin Simulacron-3 adlı bilim-kurgu kitabından aktarılmış sinemaya. Yönetmen Josef Rusnak. Baş rollerde Craig Bierko, Gretchen Mol ve Armin Mueller-Stahl var. Bir bilgisayar uzmanı çok önemli bir bilgiye ulaşır ve bunu yakın meslektaşına anlatmak ister fakat öldürülür. Meslektaşı bu bilginin peşine düşer ve bulduğu şey aradığından çok daha fazlasıdır. Matrix'e benzetilmiş ama ben daha çok Inception'a benzettim. Simülasyon olayı Surrogates'i (Suretler) hatırlatıyor yalnız burada kullanıcı olmadan da simülasyondaki karakter kendi hayatına devam ediyor. Level atlama işi iyiymiş. Spoiler vermek istemediğim için fazla detaya girmiyorum. İzlemeyen varsa bugün izlesin. IMDB'yi de şiddetle kınıyorum verdiği 6.8'lik puan yüzünden. Yavaş yavaş bendeki güvenilirliği kayboluyor bu puanlama sisteminin. (Çok da fifi) Benim puanım 9.5, ne filmmiş be...

Hiç yorum yok: