24 Şubat 2012 Cuma

FB Ülker Nihayet


Fenerbahçe Ülker istemiyormuş da zorla yola devam ettiriliyormuş gibi sanki. Euroleague G Grubunda dün akşam Arena'da Rus ekibi Unics Kazan'ı ağırladı temsilcimiz. İlk maçın hikayesinden dünkü postta bahsetmiştim. Bu maçta Fenerbahçe'nin yola devam edebilmesi için rakibini en az 6 sayı farkla yenmesi gerekiyordu. Ama işler beklendiği gibi gitmedi ve Fener son saniyelere 2 sayı geride girdi. Son hücum için de yeterli vakti vardı aslında ama bir üçlükle maçı kazanmak işine gelmiyordu takımın. 2 sayılık bir basketle maçı uzatmaya götürmeliydi takım. Ki normal sürede bulamadığı 6 farklı galibiyeti uzatmada bulması için bir şansı daha olsun. Bu bilinçle son hücumda bütün taraftarlar elleriyle 2 işareti yaptı. Oyuncular unutup da üçlüğü sallamasın diye. Allah da yardım etti ve Emir'in girmeyen atışından sonra top yine bizde kaldı ve Ukic son saniyede attığı 2 sayılık basketle maçı uzatmaya götürdü.

Uzatma periyodunda da bir çok hata yaptı FB, göstere göstere verecekti maçı ama diyorum ya zorla galip geldi takım hem de 7 sayılık farkla. 94-87 kazandı FB Ülker. Son maç İtalya'da Armani ile. Fenerbahçe'nin Top 8'e kalabilmesi için rakibini yenmesi, grubun diğer maçında da Panathinaikos'un Kazan'ı yenmesi gerekiyor. Daha önce gruptan çıkmak zor değil ama imkansız demiştim, şimdi imkansız değil ama zor diyorum.

Hiç yorum yok: