21 Şubat 2012 Salı

Safe House


Denzel varsa ben de varım. İnsan bir tane kötü filmde oynamaz mı ya? Bari nazarlık olsun bir tane. Safe House ile yine şovunu yapmış. Aslında Fetih 1453'e niyetlenip gittiğim AVM'de yürüyen merdivene kadar uzayan kuyruğu görünce anladım durumu. Yaklaşık 10 dakika bekledikten sonra Fetih'e bilet kalmadığı anons edildi. Tabi bunda gnçtrkcll kampanya günü olmasının da etkisi büyük. Fetih başka bahara kaldı ama o kadar kuyrukta bekledikten sonra da boş dönmek istemedim, kalan filmler arasında izlenebilecek tek filme aldım bileti. İyi de yapmışım. Filmin yönetmenliğini İsveçli Daniel Espinosa yapıyor. Denzel Washington'a Ryan Reynolds eşlik ediyor. Baştan sona aksiyon bitmiyor, seyirciye sürekli bir ters köşe durumları. Imdb'de 7.1 almış film, ben 8 verdim.

Hiç yorum yok: