5 Mart 2012 Pazartesi

The Descendants


En iyi uyarlama senaryo Oscarı sahibi filmin yönetmeni Alexander Payne. Başrolde George Clooney var. Film ülkemizde "Senden Bana Kalan" adıyla gösterime girdi. Karısını kaybeden bir adamın, ondan kalanlarla ki pek iyi şeyler değil bunlar ve daha önce pek ilgilenmediği iki kızıyla baş etme çabalarını  anlatıyor film. Komedi ve dram olarak gözükse de çok mizah öğesi barındırmıyor. Tek başına dram filmi demek daha doğru olacaktır. Bu sene Oscar'ın yaşattığı hayal kırıklığı bu filmle devam ediyor. Ne yemeye Oscar almış anlamadım. Kötü film değil elbette, değişik bir tat bırakıyor insanda ama çok iyi kurgulanmış, şaşırtıcı bir senaryosu yok. Düz bir hikaye ile ağır ağır gidiyor film. Oscarlık değil gibi. IMDB puanı 7.6, ben küsuratlı sayı vermenin dayanılmaz hafifliğiyle 6.9 veriyorum.

Edit: Yazacaktım unutmuşum. George Clooney filmlerde koşmasın artık. Rahmetli Kemal Sunal'dan beter. Hayır yönetmen de garip. Bir kere koşturdun gördün rezaleti, bir daha niye koşturuyorsun ki? Koşmasaydı 7 vericektim filme.

Hiç yorum yok: