16 Mart 2012 Cuma

Tyrannosaur


İsmine bakıp da bir bilim kurgu, bir fantastik film beklemeyin. Bu muazzam afiş kandırmasın sizi. Filmle uzaktan yakından alakası yok. Hikayede geçen bir lakap sadece. Ben olsam "Paramparça Aşklar, Köpekler" derdim, zira bu isim Amores Perros'tan çok bu filme uyardı. İngiliz aksanına doyacağınız filmin yönetmeni Paddy Considine. Başrollerde Peter Mullan, Olivia Colman ve Eddie Marsan var. Mullan, Joseph karakteriyle döktürürken, Trabzonsporlu Colman, Hannah karakteriyle daha üstün bir performans sergileyip şov yapıyor. Gerçekten çok iyi oynamış. Film benim açımdan iyi ile kötünün bol şiddetli bir kavgası. Yavaş gidiyor, ama bütün olarak baktığımızda iyi olduğunu söyleyebilirim. Oyunculuklar için bile seyredilir. Hele bir velet var ki, 60'lık Joseph'e evlat diye hitap ediyor, dayaklık. IMDB puanı 7.6, ben 7 verdim.

Hiç yorum yok: