9 Ocak 2012 Pazartesi

NTVspor Fantezi Futbol


Fantezi Futbol (FF diye kısaltarak bahsedicem bundan sonra) futbol severler için bağımlılık yapabilen bir oyun. Öyle ki; sırf burdan puan kazanmak için tuttuğunuz takımın gol yemesini bile ister hale gelebilirsiniz. Veya aynı şekilde gol atamamasını. O yüzden maç izlerken insan garip duygulara bürünebiliyor bu oyun sayesinde. Bu oyunun birçok versiyonu var. Neden bilmiyorum NTVspor FF dışındakiler pek cazip gelmiyor bana. (reklama gel) Heralde 6-7 yıldır oynuyorum bu oyunu. İlk çıktığı zamanlarda hafta birincilerine dahi forma, krampon gibi hediyeler veriliyordu. Daha sonra ilk devre birincisine PS, sezon şampiyonuna arabaya kadar gitti. Ciddiyim, Ford Fiesta veriyordu bir ara şampiyona. Baş harfleri itibariyle Fiestayı FF yapmışlar heralde. Diyeceksiniz ki Ford Focus da FF oluyor, o Fiestaya göre daha maliyetli bir FF olur derim ben de.

Neyse bu sezon Sütü Seven Kamyoncular adlı takımımla yarışıyorum. 5-6 hafta önce 9.luğa kadar yükselmiştim hatta. Sonra takım düşüşe geçti. Rehavetten heralde. Chucky isimli arkadaş 1000 i devirdi ve farkı baya açtı takipçileriyle. Bu sezon ödül henüz belli değil. Ödül kısmında sezon başından beri ödüller "yakında" açıklanacak diyor ama hala ses yok. Hala oynamayan varsa şu an bile takım kurabilir. Bu sezon için iddiası olmasa bile önümüzdeki sezona hazırlanıp oyuna alışma şansı var. Yalnız tekrar uyarıyorum. Maç izlerken tuttuğunuz takımla FF arasında kalabilirsiniz. Aman diyim...

Hiç yorum yok: