10 Ocak 2012 Salı

Watchmen


Sonda söyliceğimi başta söyliyim. Arkadaş böyle güzel bir filmi bile Amerika-Rusya nükleer savaşına, god bless USA e bağlayanlara yuh olsun. Başka konu yok sanki. Diyor ve gazımı alıp öyle devam ediyorum. 3 saatten uzun bir versiyonu seyrettim. Başta uzunluğu korkuttu beni ama değdi her saniyesine. Güzel film. Tavsiye ederim. Süper kahramanlı, fantastik filmleri seviyorsanız izleyin. Farklı bir tarzı var filmin. Karakterler ayrı ayrı çok iyi işlenmiş. Filmin uzunluğu biraz da bu yüzden. Özellikle Rorschach, sinema tarihinin abartıyorum tabi ama hızımı aldım şu anda belki de en sağlam karakterlerinden biri. İnandığı yolda asla taviz vermeyen, kötülüğün mutlaka cezalandırılmasını söyleyen bu abimiz filmi alıyor götürüyor. Yönetmeni Zack Snyder, IMDB 7.7, ben 8 diyorum.

Hiç yorum yok: